Het kruis in Kerrville

Eclipse-informatie

"Het opzetten van gratis Sculpture Prayer Gardens over de hele wereld om glorie en zielen tot Jezus Christus te brengen."

Wonderen, tekenen en wonderen

Deze website geeft een verbazingwekkend kijkje in de bovennatuurlijke wonderen, tekenen en wonderen die dagelijks plaatsvinden The Coming King Sculpture Gebedstuin in het Heuvelland van Texas. Elk jaar reizen duizenden mensen van over de hele wereld om de kracht en aanwezigheid van God te ervaren in het gratis spirituele kunstpark van 24.5 hectare in Kerrville, Texas, gebouwd en beheerd door Stichting De Komende Koning (TCKF), een onafhankelijk kunstmuseum zonder winstoogmerk.

De dramatische, bijbelse wonderen die plaatsvinden bij “De komende koningsbeeldhouwkunstgebedstuin” in het hart van Texas Hill Country worden geverifieerd en gedocumenteerd. Gelegen op dezelfde breedtegraad als Israël, hebben duizenden wonderen plaatsgevonden in deze gratis, Christus-ereende Tuin waar mensen gewoon bidden en God aanbidden in de naam van Jezus Christus, de ware Messias van de wereld.

De curatoren van Stichting De Komende Koning nodigen u nu uit om deze website te verkennen en het bewijs te overwegen. Stel vragen, onderzoek de Schriften en test alles. Jezus zei om de "vrucht" (Gl 5:22) en de "wortel" (Joh 15:1) te testen om te bepalen wat waar en goed is. Er komen goede vruchten uit deze Christus-ereende tuin!

God is niet bang voor vragen en wij ook niet. Ons verlangen is om moedige, eerlijke getuigen te zijn van de Waarheid dat Jezus Christus God is en dat Zijn Heilige Geest nog steeds echte wonderen verricht in onze wereld van vandaag (Heb 13:8).

We hebben hier slechts enkele van de duizenden wonderbaarlijke gebeurtenissen gepresenteerd die voortdurend plaatsvinden “The Coming King® Beelden Gebedstuin” omdat ze een belangrijk teken voor je zijn (Jh 14:11). Deze wonderen, tekenen en wonderen wijzen naar de echte God die Goed is. Ze wijzen naar Zijn Zoon Jezus Christus, die verrezen is. Ze wijzen naar de Macht die Hem uit de dood heeft opgewekt, de Heilige Geest. De Heilige Geest is vandaag zeer actief op aarde. Het belangrijkste is dat deze wonderen een teken van Jezus Christus zijn, dus jij "hem en de kracht van zijn opstanding mogen kennen."

Neem contact met ons op als u vragen heeft of een persoonlijk getuigenis wilt geven.  Stuur ons alstublieft een e-mail met foto's als God u aanraakt tijdens uw bezoek aan de Tuin of deze website. We waarderen ook oprecht uw gebeden en steun zodat deze prachtige tuin zo snel mogelijk kan worden voltooid. De tuin van meerdere miljoenen dollars wordt gebouwd op geloof in God, zonder schulden, belastinggeld of professionele geldinzamelingsacties. Het land en alle kunstwerken zijn gedoneerd.

We bidden nu in de naam van Jezus Christus, dat God u enorm zegent vanwege uw bezoek aan deze website en Zijn Tabernakeltuin! In de naam van de komende koning! AMEN!

 

En wanneer ik, (Jezus), van de aarde verheven ben, zal ik alle mensen naar mij toe trekken.”
Boek Icoon
John 12: 32
Engels Standard Version

ALS JE NIET GELOOFT DAT GOD NOG STEEDS WONDEREN WERKT, LEES DIT VAN EEN ONDERSCHEIDEN ZUIDELIJKE DOPER:

“Mensen zijn altijd sceptisch geweest over Gods wonderen. Thomas Jefferson schrapte de nieuwtestamentische wonderen uit zijn boek, The Jefferson Bible. Hij geloofde dat Matthew, Mark, Luke en John ze hadden toegevoegd als verkeerde interpretaties van het leven van Christus. Ik zag deze week een verhaal op het nieuws dat aanleiding gaf tot dit bericht. Ik geloof in wonderen. Ik geloof dat God Mozes vertelde zijn hand uit te strekken en de wateren van de Rode Zee werden gescheiden (Exodus 14). Ik geloof dat God de rivier de Jordaan stopte toen Jozua de priesters, die de ark droegen, het water in stuurde (Jozua 3). Ik geloof dat Jezus Christus de Zoon van God was en dat hij tijdens zijn leven vele wonderen heeft verricht. En ik geloof Hebreeën 13:8: "Jezus Christus is dezelfde gisteren, vandaag en voor altijd." Dus waarom worstel ik als ik verhalen over wonderen zie, zoals het verhaal dat ik deze week op het nieuws zag?”

TCKF-logo

Onze andere sites

Getuigenis door Max Greiner, Jr.

Max en Sherry Greiner

Ik ben een man die God lang geleden vroeg om niets leuks te doen zonder mij! Wat ik nu ga delen, zijn de "leuke dingen" die regelmatig gebeuren bij The Coming King Sculpture Gebedstuin, dat beroemd is geworden om zijn wonderen, tekenen en wonderen. We hebben honderdduizenden "pelgrims" naar wie reizen? dit gratis spirituele kunstpark uit elke staat en uit ongeveer honderd landen aangetrokken door de kracht en aanwezigheid van God. Deze Tuin is een “type” van de Tabernakel van de laatste dagen (Jesaja 2:2,  Amos 9:11 & Micha 4:1). Echte bovennatuurlijke wonderen vinden dagelijks plaats terwijl duizenden mensen de God van de Bijbel zoeken. De komende Koning, Jezus Christus, ook wel bekend als Yeshua, de Messias van de Joden en de Leeuw van Juda, bevindt zich 1,930 dagen per jaar op de 365 meter hoge berg! Vorige maand (november 2022) beklommen naar schatting 16,731 mensen de "Heilige Heuvel" op zoek naar God (Psalm 121: 1).

Letterlijk duizenden mensen zijn wedergeboren aan de voet van "The Empty Cross". Duizenden anderen zijn met water gedoopt in de “Levende waterfontein” en gedoopt in de Heilige Geest in het kruis. Door de liefde van God zijn vele zielen verlost van misbruik, schaamte, schuldgevoelens, pijn, homoseksualiteit en demonisering. Fysieke en emotionele genezingen komen vaak voor wanneer mensen de vier gebeden bidden die in het 77' 7” open kruis van cortenstaal zijn geplaatst.

Voor zover ik weet, hebben minstens 50 mensen hun plannen voor zelfmoord geannuleerd terwijl ze op het Garden-terrein waren. Artsen en counselors verwijzen hun patiënten vaak naar de niet-confessionele, christelijke geneestuin.

Angel Orbs bij The Empty Cross Sculpture
Angel Orbs bij Sean Feuct

Naast deze "eerste-orde" wonderen vinden er continu andere tekenen en wonderen plaats op het gezalfde terrein. Duizenden mensen van alle achtergronden en religies zijn getuige geweest van tekenen en wonderen die getuigen van de God van de Bijbel. Honderden van deze wonderen zijn gedocumenteerd in mijn boek, "De tuin - Kunst van het geloof”. Het grote geïllustreerde boekdeel van 490 pagina's is beschikbaar in gedrukte vorm en als digitaal boek.

Scroll naar boven